想入金补仓不让入

[nombor aduan]: 9919
[objek aduan]: [NAG Markets]
[rayuan aduan]: 赔偿损失
[Jumlah yang terlibat dalam aduan]: 0.0$
[Kemajuan aduan]: Dalam proses
Pusat Khidmat Pelanggan FxGecko Menunggu broker untuk memproses 2023-09-30 16:31:03

Menghubungi broker NAG Markets

Pusat Khidmat Pelanggan FxGecko Audit lulus 2023-09-30 16:31:00
C8 Mulakan aduan 2023-09-29 18:37:59

周三凌晨点击入金,已经收到邮件但是不给入金补仓,连续两次又是如此,问代理商说是没有流量,也没有人值班,我想换银联入金,没有这个选项,以前是有的。然后代理商说先锁仓,隔天再入。当时也没考虑直接就锁了,英镑兑美元几乎锁在最底部,锁完我就后悔了,隔天行情直接拉升,成了天地锁,就算再入金还有什么用呢。其他平台人家24小时可以入,怎么你们就这么特殊呢,要是自己技术问题或者没钱补仓,造成锁仓或者亏损,我屁都不会放一个,我有钱想补仓,不让补,这是什么道理。你们的机制不完善,造成的这样的损失凭什么让交易者来承担。

Kenyataan:
1. Kandungan di atas hanya mewakili pengadu sendiri dan tidak mewakili kedudukan FxGecko;
2. Sebarang cetakan semula adalah dilarang pada platform ini tanpa kebenaran dan pesalah akan disiasat untuk tanggungjawab undang-undang.Untuk melindungi hak, pergi ke FxGecko>
Untuk melindungi hak, pergi ke FxGecko
Walaupun FxGecko bukan jabatan penyeliaan pasaran, ia tidak terikat pada platform pertukaran asing itu sendiri, tetapi apabila semakin ramai orang mengetahui tentang FxGecko, semakin ramai orang meninggalkan rekod aduan mereka di FxGecko , lebih banyak lagi dan lebih ramai orang pergi ke FxGecko untuk menyemak sebelum penggunaan, maka FxGecko akan semakin dihargai oleh platform pertukaran asing, untuk secara aktif menangani aduan di atas.
Sudah tentu, beberapa platform pertukaran asing tidak lagi boleh beroperasi dengan sendirinya, menangguhkan bayaran balik, tidak kira bagaimana pelabur pertukaran asing mengadu di FxGecko, platform pertukaran asing tidak akan mendapat sebarang maklum balas. Tetapi semakin ramai yang merungut, semakin mereka boleh mengingatkan pelabur pertukaran asing lain supaya tidak tertipu.
Platform hitam aduan Forex ada di FxGecko. FxGecko, platform perlindungan aduan dan hak yang melindungi hak pertukaran asing dan secara aktif berjuang untuk yang lemah.

Komen

0Komen

Muat lagi
您正在访问的是FxGecko网站。 FxGecko互联网及其移动端产品是中国香港特别行政区成立的Hitorank Co.,LIMITED旗下运营和管理的一款面向全球发行的企业资讯査询工具。

您的IP为 中国大陆地区,抱歉的通知您,不能为您提供查询服务,还请谅解。请遵守当地地法律。