【外汇平台】Just2Trade捷仕平台出金缓慢

[nombor aduan]: 3204
[objek aduan]: [捷仕Just2Trade]
[rayuan aduan]: 要求经纪商赔偿交易损失
[Jumlah yang terlibat dalam aduan]: 0.0$
[Kemajuan aduan]: Dalam proses
Pusat Khidmat Pelanggan FxGecko Menunggu broker untuk memproses 2019-05-22 16:56:03

Menghubungi broker 捷仕Just2Trade

Pusat Khidmat Pelanggan FxGecko Audit lulus 2019-05-22 16:53:31
anonymous Mulakan aduan 2019-05-22 13:50:10

本人余志良10月19日(星期五)在该途径提交出金。10月22日(星期一)我向客服咨询出金进展问题,他告诉我说需求1-2工作日,周末是不算在内的。那好,我10月23日(星期二)再问的时分就不回复我了。今日(星期三)我再找客服的时分就下午才来,然后问他,说是出金通道有问题要等,而且仍是不确定详细的时刻,大约的话要一个星期。我上星期五出的金再一两天也一个星期了。这么大一个品牌,打着合规的旗帜,出金却出现这么大的问题,请斑马相关客服给我一个公正的解决方法!!是不是他们途径要跑路了出金如此拖延时刻!说的做的完全便是两码事!口是心非!

Kenyataan:
1. Kandungan di atas hanya mewakili pengadu sendiri dan tidak mewakili kedudukan FxGecko;
2. Sebarang cetakan semula adalah dilarang pada platform ini tanpa kebenaran dan pesalah akan disiasat untuk tanggungjawab undang-undang.Untuk melindungi hak, pergi ke FxGecko>
Untuk melindungi hak, pergi ke FxGecko
Walaupun FxGecko bukan jabatan penyeliaan pasaran, ia tidak terikat pada platform pertukaran asing itu sendiri, tetapi apabila semakin ramai orang mengetahui tentang FxGecko, semakin ramai orang meninggalkan rekod aduan mereka di FxGecko , lebih banyak lagi dan lebih ramai orang pergi ke FxGecko untuk menyemak sebelum penggunaan, maka FxGecko akan semakin dihargai oleh platform pertukaran asing, untuk secara aktif menangani aduan di atas.
Sudah tentu, beberapa platform pertukaran asing tidak lagi boleh beroperasi dengan sendirinya, menangguhkan bayaran balik, tidak kira bagaimana pelabur pertukaran asing mengadu di FxGecko, platform pertukaran asing tidak akan mendapat sebarang maklum balas. Tetapi semakin ramai yang merungut, semakin mereka boleh mengingatkan pelabur pertukaran asing lain supaya tidak tertipu.
Platform hitam aduan Forex ada di FxGecko. FxGecko, platform perlindungan aduan dan hak yang melindungi hak pertukaran asing dan secara aktif berjuang untuk yang lemah.

Komen

0Komen

Muat lagi
您正在访问的是FxGecko网站。 FxGecko互联网及其移动端产品是中国香港特别行政区成立的Hitorank Co.,LIMITED旗下运营和管理的一款面向全球发行的企业资讯査询工具。

您的IP为 中国大陆地区,抱歉的通知您,不能为您提供查询服务,还请谅解。请遵守当地地法律。