手柄与主机的蓝牙功能有问题严重影响用户使用体验,产品质量有问题

[nombor aduan]: 9616
[objek aduan]: [銳佳國際(香港)有限公司]
[rayuan aduan]: 在GAME JOY海外官方旗舰店购买Switch三天后主机模式下手柄断联
[Jumlah yang terlibat dalam aduan]: 1810.37$
[Kemajuan aduan]: Dalam proses
Pusat Khidmat Pelanggan FxGecko Menunggu broker untuk memproses 2023-06-06 11:47:53

Menghubungi broker 銳佳國際(香港)有限公司

Pusat Khidmat Pelanggan FxGecko Audit lulus 2023-06-06 11:46:29
MT_90024742 Mulakan aduan 2023-06-06 09:46:49

在购入switch三天后,插入卡带进行主机模式的游玩发现,右手柄在主机模式下距离30厘米不到就会发生断连 信号延迟等情况,协商退货退款无果,要求寄回维修,根据《消费者权益保护法》第二十五条,switch可以适用于七天无理由,商家在有视频证实产品确实有问题的情况下还是不予退换,如果寄回维修,我的权益将无法得到保障,商家会用完好的机器进行拍照测试维修,我购买的机器是否会被更换零件等操作,我均无从得知。

Kenyataan:
1. Kandungan di atas hanya mewakili pengadu sendiri dan tidak mewakili kedudukan FxGecko;
2. Sebarang cetakan semula adalah dilarang pada platform ini tanpa kebenaran dan pesalah akan disiasat untuk tanggungjawab undang-undang.Untuk melindungi hak, pergi ke FxGecko>
Untuk melindungi hak, pergi ke FxGecko
Walaupun FxGecko bukan jabatan penyeliaan pasaran, ia tidak terikat pada platform pertukaran asing itu sendiri, tetapi apabila semakin ramai orang mengetahui tentang FxGecko, semakin ramai orang meninggalkan rekod aduan mereka di FxGecko , lebih banyak lagi dan lebih ramai orang pergi ke FxGecko untuk menyemak sebelum penggunaan, maka FxGecko akan semakin dihargai oleh platform pertukaran asing, untuk secara aktif menangani aduan di atas.
Sudah tentu, beberapa platform pertukaran asing tidak lagi boleh beroperasi dengan sendirinya, menangguhkan bayaran balik, tidak kira bagaimana pelabur pertukaran asing mengadu di FxGecko, platform pertukaran asing tidak akan mendapat sebarang maklum balas. Tetapi semakin ramai yang merungut, semakin mereka boleh mengingatkan pelabur pertukaran asing lain supaya tidak tertipu.
Platform hitam aduan Forex ada di FxGecko. FxGecko, platform perlindungan aduan dan hak yang melindungi hak pertukaran asing dan secara aktif berjuang untuk yang lemah.

Komen

0Komen

Muat lagi
您正在访问的是FxGecko网站。 FxGecko互联网及其移动端产品是中国香港特别行政区成立的Hitorank Co.,LIMITED旗下运营和管理的一款面向全球发行的企业资讯査询工具。

您的IP为 中国大陆地区,抱歉的通知您,不能为您提供查询服务,还请谅解。请遵守当地地法律。