按照平台亏损让步降低索赔额度

[nombor aduan]: 10003
[objek aduan]: [CPT Markets]
[rayuan aduan]: 1000美金
[Jumlah yang terlibat dalam aduan]: 0.0$
[Kemajuan aduan]: Dalam proses
Pusat Khidmat Pelanggan FxGecko Menunggu broker untuk memproses 2023-11-01 14:55:37

Menghubungi broker CPT Markets

Pusat Khidmat Pelanggan FxGecko Audit lulus 2023-11-01 14:55:34
MT_90026860 Mulakan aduan 2023-11-01 13:25:24

从最开始的禁止出入金导致CPT强行平我仓单,后面维权中直接封号拉黑,事件发生后我在各个维权网络不断维权,各个投诉网也积极努力的帮我维权,我这表示衷心的感谢。同时CPT作为一个极度不负责任,经营理念无下限的平台。我们小散也只能通过斑马投诉来作为维权的最后一丝希望。请允许我继续发布维权,在次感谢!
本人账户2126736 从封号之后,CPT官方以及业务员消失的无影无踪,没有任何解释,其实说到底封我账户无非就是怕我通过账户的交易记录作为证据报警。但是无论如何这次的维权我必须进行到底,我现在放低额度,我就是希望CPT能找回初心,执行赔偿给大家一个信号。如果这都不愿意那就真正说明他已经做好了跑路的准备,同时也是通过斑马投诉来指引更多的投资者不要在入金轻易上当。
感谢斑马投诉,同时也希望CPT能看到这份投诉,认真的思考一下初心,不枉跟了CPT3年的一番信任。

Kenyataan:
1. Kandungan di atas hanya mewakili pengadu sendiri dan tidak mewakili kedudukan FxGecko;
2. Sebarang cetakan semula adalah dilarang pada platform ini tanpa kebenaran dan pesalah akan disiasat untuk tanggungjawab undang-undang.Untuk melindungi hak, pergi ke FxGecko>
Untuk melindungi hak, pergi ke FxGecko
Walaupun FxGecko bukan jabatan penyeliaan pasaran, ia tidak terikat pada platform pertukaran asing itu sendiri, tetapi apabila semakin ramai orang mengetahui tentang FxGecko, semakin ramai orang meninggalkan rekod aduan mereka di FxGecko , lebih banyak lagi dan lebih ramai orang pergi ke FxGecko untuk menyemak sebelum penggunaan, maka FxGecko akan semakin dihargai oleh platform pertukaran asing, untuk secara aktif menangani aduan di atas.
Sudah tentu, beberapa platform pertukaran asing tidak lagi boleh beroperasi dengan sendirinya, menangguhkan bayaran balik, tidak kira bagaimana pelabur pertukaran asing mengadu di FxGecko, platform pertukaran asing tidak akan mendapat sebarang maklum balas. Tetapi semakin ramai yang merungut, semakin mereka boleh mengingatkan pelabur pertukaran asing lain supaya tidak tertipu.
Platform hitam aduan Forex ada di FxGecko. FxGecko, platform perlindungan aduan dan hak yang melindungi hak pertukaran asing dan secara aktif berjuang untuk yang lemah.

Komen

0Komen

Muat lagi
您正在访问的是FxGecko网站。 FxGecko互联网及其移动端产品是中国香港特别行政区成立的Hitorank Co.,LIMITED旗下运营和管理的一款面向全球发行的企业资讯査询工具。

您的IP为 中国大陆地区,抱歉的通知您,不能为您提供查询服务,还请谅解。请遵守当地地法律。