出金了第三方在哪

[nombor aduan]: 9299
[objek aduan]: [AE Global Link]
[rayuan aduan]: 退还本金
[Jumlah yang terlibat dalam aduan]: 10000.0$
[Kemajuan aduan]: Dalam proses
Pusat Khidmat Pelanggan FxGecko Menunggu broker untuk memproses 2023-01-27 11:17:04

Menghubungi broker AE Global Link

Pusat Khidmat Pelanggan FxGecko Audit lulus 2023-01-27 11:17:03
anonymous Mulakan aduan 2023-01-27 02:00:22

22年十月出的金一直是出金拥堵出来了又要等第三方支付等到现在快半年了平台也没公告也不给个时间

Kenyataan:
1. Kandungan di atas hanya mewakili pengadu sendiri dan tidak mewakili kedudukan FxGecko;
2. Sebarang cetakan semula adalah dilarang pada platform ini tanpa kebenaran dan pesalah akan disiasat untuk tanggungjawab undang-undang.Untuk melindungi hak, pergi ke FxGecko>
Untuk melindungi hak, pergi ke FxGecko
Walaupun FxGecko bukan jabatan penyeliaan pasaran, ia tidak terikat pada platform pertukaran asing itu sendiri, tetapi apabila semakin ramai orang mengetahui tentang FxGecko, semakin ramai orang meninggalkan rekod aduan mereka di FxGecko , lebih banyak lagi dan lebih ramai orang pergi ke FxGecko untuk menyemak sebelum penggunaan, maka FxGecko akan semakin dihargai oleh platform pertukaran asing, untuk secara aktif menangani aduan di atas.
Sudah tentu, beberapa platform pertukaran asing tidak lagi boleh beroperasi dengan sendirinya, menangguhkan bayaran balik, tidak kira bagaimana pelabur pertukaran asing mengadu di FxGecko, platform pertukaran asing tidak akan mendapat sebarang maklum balas. Tetapi semakin ramai yang merungut, semakin mereka boleh mengingatkan pelabur pertukaran asing lain supaya tidak tertipu.
Platform hitam aduan Forex ada di FxGecko. FxGecko, platform perlindungan aduan dan hak yang melindungi hak pertukaran asing dan secara aktif berjuang untuk yang lemah.

Komen

0Komen

Muat lagi
您正在访问的是FxGecko网站。 FxGecko互联网及其移动端产品是中国香港特别行政区成立的Hitorank Co.,LIMITED旗下运营和管理的一款面向全球发行的企业资讯査询工具。

您的IP为 中国大陆地区,抱歉的通知您,不能为您提供查询服务,还请谅解。请遵守当地地法律。